KÖZBESZERZÉS

Az SAP szoftverek és kapcsolódó szolgáltatások beszerzésének lehetősége 2014. áprilisától bekerült a központosított közbeszerzési eljárás rendszerébe. Ennek köszönhetően az államigazgatási szervek, közintézmények és állami tulajdonú vállalatok is lényegesen egyszerűbben és gyorsabban juthatnak a világ vezető üzleti alkalmazás-fejlesztőjének portfóliójához, illetve azon alapuló megoldásokhoz, kapcsolódó szolgáltatásokhoz.

Az AB Consulting Group Zrt. azon kevés cégek egyike, aki önállóan rendelkezik a szükséges minősítéssel és jogosítványokkal ahhoz, hogy SAP termékeket szállítson, valamint kapcsolódó tanácsadási, fejlesztési és támogatási szolgáltatásokat nyújtson ennek keretében.

ELÉRHETŐSÉGEK

Az AB Consulting Group Zrt. Közbeszerzési Projektiroda elérhetősége munkanapokon 8-17 óráig biztosított.

Cím:1138 Budapest Dunavirág u. 2-6., 1. torony 5.emelet
Telefon:+36 1 203 8395
Fax:+36 1 203 8396
Email:kozbeszerzes@abconsulting.hu

Az AB Consulting Group Zrt-ről bővebben:

Projektiroda munkatársai

Magyar Balázs – projektiroda munkatárs
Szűcs Donát – projektiroda munkatárs

Keretmegállapodás

Szerződésszám: DKÜ-KM -70/2024
KM azonosító szám: DKM01SLICH23
Tárgy: „301/2018. (XII. 27.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezeteknél meglévő SAP szoftverlicencek megújítása, bővítése, kiegészítése, valamint kapcsolódó terméktámogatási és egyéb szolgáltatások teljesítése”
Időbeli hatálya: 2024. szeptember 17. – 2027. december 17.
Szerződéskötési időszak: 2024. szeptember 17. – 2025. szeptember 17.
Teljesülési keretösszeg: nettó 8.800.000.000,- Ft

A SLIC23_H keretmegállapodás főbb elemei:

  • SAP licencek
  • terméktámogatás
  • egyéb kapcsolódó szolgáltatások
SAP Termékek
  • SAP intézményi és nagyvállalati megoldások – vállalatirányítási rendszerek (SAP S/4HANA)
  • Az SAP által kínált speciális üzletági megoldások:
    • SAP Customer Experience termékportfólió főbb elemei
    • SAP Business Technology Platform (BTP)
    • SAP Human Experience Management megoldások
    • SAP Ariba
    • SAP Digital Supply Chain
  • Vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalati (SAP Business One)
Projektiroda fő feladatai
  • tájékoztatás és ajánlatadás
  • szerződéskötési, számlázási és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
  • teljesítések koordinálása, tevékenységek összehangolása
  • reklamáció, egyedi problémák kezelése
  • adatszolgáltatás
  • kapcsolattartás, adatközlés