NÉHÁNY SIKERSZTORINK

ÚJ LOGISZTIKAI RENDSZER,

MELY A FÜLEDBE SÚGVA SEGÍT 

Azt a megbízást kaptuk a szektor jelentős szereplőjétől, hogy meglévő SAP rendszeréhez illesszünk egy új logisztikai szoftvert. Az alkalmazás érdekessége, hogy az a raktárosok fülhallgatójára „súgja”, pontosan hol találhatóak a raktárban a megrendelt könyvek, így felszabadul a kiszedéssel, összegyűjtéssel foglalkozó munkatársak keze. Ezt a szoftvert portoltuk össze az SAP készlet és raktárkezelő rendszerével. Az interface-n keresztül megvalósult kapcsolatnak köszönhetően végponttól-végpontig terjedő (megrendeléstől a kiszállításig, számlázásig) megoldás indult el, mely a pénzügyi adminisztrációt is megkönnyíti a könyvbirodalomban. Megtiszteltetés volt számunkra, hogy részt vettünk a raktári folyamatok optimalizációjában is. Ez szintén hozzájárult ahhoz, hogy az egyes megrendelési csúcsokat (mint pl. karácsony) könnyebben tudja menedzselni a vállalat, és az egyszerűbb háttérfolyamatoknak köszönhetően gyorsabban eljutnak a könyvek az olvasókhoz.

EGYEDI FOGLALÁSI RENDSZER

SAP HANA XS ADVANCED 

Azt a megbízást kaptuk, hogy egy budapesti egyetem meglévő SAP rendszeréhez illesztve készítsünk egyedi foglalási rendszert. E megoldással lehetővé vált, hogy az intézmény létesítményeit (pl. sportpályák, tantermek) külsősök is lefoglalják az interneten keresztül, miközben azt az egyetemi oldalon folyamatosan, dashboardokon keresztül tudják riportozni, nyomon követni. Az egyedi megoldást SAP HANA XS Advanced alapokon készítettük el, és a tervezett időn belül szállítottuk le. E komplex foglalási rendszer ugyan független az egyetem többi alkalmazásától, de azokat interfészeken keresztül kiszolgálja a UI5 alapokon kialakított önkiszolgáló felület, amelyen nem csak a foglalást, de az ahhoz kapcsolódó számlázást, kártyás fizetési funkciót is megvalósítottuk.

HATÉKONYSÁG, KÖLTSÉGSZINT OPTIMALIZÁLÁS,

MELY KITERJESZTHETŐ TOVÁBBI TERÜLETEKRE IS 

Ügyfelünk abban kért segítséget tőlünk, hogy a korábban bevezetett SAP rendszerét vizsgáljuk meg és értékeljük azt a hatékonyság, továbbá az üzleti folyamataihoz illeszkedés szempontjából. Előzetes vizsgálatunk fontos megállapítása volt, hogy üzleti területek a SAP vállalatirányítási rendszer lehetőségeit nem tudják kihasználni, az egyes szervezetek az integrált működés kihasználásának hiányában csak belső adminisztrációs eszköznek tekintik rendszerüket. Az üzemeltetési folyamatokat áttekintve javaslatot tettünk az Ügyfél munkarendjéhez leginkább igazodó szolgáltatási szintek kialakítására, illetve a több modul esetén azonosított félbehagyott bevezetési lépések újragondolására, egységesítésére. Az elmúlt időszakban a rendszer működési konszolidációjának megvalósításával a korábbinál alacsonyabb üzemeltetési költségszint mellett sikerült elérni a használhatóság jelentős javulását, amelynek eredményeként Ügyfelünk további területekre történő kiterjesztésben is gondolkodik.
ÜGYFELEINK