A szeptember nálunk nagy változást hozott, ugyanis egy hosszasabb kiválasztási, majd költözési folyamat zárult le a hónap közepén. Addigi Petzvál József utcai irodánkból átköltöztünk a 13. kerületben található Gateway irodaházba.
Körülbelül 1,5 évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennünk, hogy szeretnénk a modern kor követelményinek, a bővülő csapatunk igényeinek és a szerintünk fontos ergonomia szempontoknak is megfelelő környezetet találni csapatunknak. Mivel az akkori helyünkön ezeket az igényeket nem tudtuk kielégíteni, elkezdtük keresni azt az irodaházat, amely kellő bővülési lehetőséget is kínálva megfelel az elvárásainknak. A Gateway-re esett a választásunk, ugyanis elhelyezkedés és szolgáltatás szempontjából ez volt a legideálisabb választás.
Fontos számunkra az együtt dolgozás, a közös munka, amelynek része, hogy minden junior kolléga egy mentort kap maga mellé. Mindezt úgy, hogy a mi munkánkban is egyre erőteljesebb a digitális jelenlét – például online meetingek formájában. Ezeknek is teret szerettünk volna teremteni a költözés során. Az új irodánkban egyszerre vannak jelen az open office jellegű, közösségi tevékenységre is alkalmas tágas terek, a külön megbeszélésekre (online meetingekre is) alkalmas hangszigetelt fülkés tárgyalók, a shared és dedikált desk megoldások, valamint az egészségmegőrzésben segítő ülő-, álló- állítható munkaállomások.
Mostantól tehát már a 13. kerületben, a Dunavirág utca 2-6. közötti Gateway irodaház I-es tornyának 5. emeletén töltjük hétköznapjainkat. Ügyfeleinket fiatalos, modern, ízlésesen berendezett, az üzleti tevékenységünk ellátásához minden igényt kielégítő minőségi környezetben tudjuk fogadni.