Folyamatautomatizálás
A könnyen kezelhető, intelligens rendszerrel a vállalkozások automatizmusokra bízhatják a napi rutinfeladatok végzését, időt és költséget megtakarítva.
Egy vállalkozás napi működésében gyakoriak a monoton, rutinszerű, folyton ismétlődő feladatok, melyek alacsony eredmény / idő aránnyal rendelkeznek, így szinte észrevétlenül rontják a vállalat hatékonyságát.
Az intelligens robotizált folyamatautomatizáció (Robotic Process Automation) egy fejlett technikai megoldás, amelynek segítségével az irodai és adminisztratív jellegű munkafolyamatok könnyedén automatizálhatók. Jellemzően, de nem csak kifejezetten, olyan manuálisan végzett rutinfeladatok ellátására alkalmas, mint például a kimutatás előállítás, digitális dokumentumkezelés, iktatás, adatkinyerés, adat transzformáció, email elemzés, rendszerek közötti integráció, stb.
A folyamatautomatizáció bevezetésével a vállalkozás munkatársai olyan feladatokra fókuszálhatnak napi munkavégzésük során, mellyel magasabb hozzáadott értéket teremtenek. Mindezzel a vállalkozás időt és költséget takarít meg, radikálisan csökken az előforduló hibák számossága, valamint a munkatársak elégedettségére is pozitívan hat.
Minél több különböző helyről szükséges időigényes módon manuálisan összegyűjteni az adatokat, annál biztosabb, hogy a folyamatautomatizáció hatékony megoldás az Ön vállalatának.
Az automatizálás bármilyen heterogén, szigetszerű informatikai környezetben megvalósítható egyszerű, gyors fejlesztésként és természetesen integrálható különböző SAP megoldások, modulok folyamatoptimalizálása esetén is.
Vállalata szakértőivel közösen megvizsgáljuk az automatizálni kívánt folyamatait, kiválasztjuk az azokhoz legjobban illeszkedő megoldásokat, megtervezzük az implementálásukhoz vezető utat és a fejlesztés elkészültével vállalata élvezheti annak minden előnyét.
Miért vagyok ideális munkavállaló?
- 7X24 órában dolgozom, munkaidőm heti 168 óra
- lételemem a multi-tasking, többször tíz dolgot is tudok egyszerre csinálni
- amire megtanítanak, arra mindig emlékszem
- amit megtanultam, azt mindig hibátlanul végrehajtom
- feladataimat határidőben elvégzem
- motiválnak a monoton feladatok
- könnyen beilleszkedem a csapatba
- mindig energikus vagyok, így nem megyek szabadságra
- ugyan nem járok orvoshoz, mégis egészséges vagyok
- elégedett vagyok a fizetésemmel
- egyszerű vagyok, mint egy bot 🙂
Hogyan segítettünk?
SZÉP kártya forgalomanalitika letöltése és integrálása egy külső rendszerbe
A fejlesztett robot egy az ügyfél szerverére települve, naponta időzített módon indul és automatikusan megnyitja a böngészőben elérhető SZÉP kártya szolgáltatók publikus felületeit.
A robot számára titkosított módon tárolt authentikáció segítségével belép az online felületekre, majd ott a felhasználói tevékenységet imitálva a kimutatás menüpontokhoz navigál.
Itt a robot a legutolsó futásához viszonyított dátumtól kezdődően lehívja az érintett szolgáltatói egység SZÉP kártya forgalmát, majd azt lementi egy Excel fájlba.
Az ily módon kinyert táblázatokat egy harmadik rendszer számára egy dedikált API végponton, megfelelő authentikációt használva, titkosított módon elküldi.
A folyamat működtetéséhez egyáltalán nincs szükség felhasználói beavatkozásra, a robot mindent automatikusan végez.
A vállalat a folyamatautomatizáció segítségével átlagosan egy munkavállaló napi 2 munkaóráját, így havi 40 munkaórát spórol meg, mely egy adminisztratív munkatárs idejének és így költségének nagyságrendileg 25%-a.
Automatikus selejtfelismerés
Egy magyar tulajdonú csomagolóanyagokat gyártó nyomdával történt egyeztetések során hamar kiderült, hogy a számukra e technológia fő hasznát a selejtarány csökkentése jelentheti. A papír alapanyagból ugyanis többlépcsős, nagysebességű és jellemzően automatizált folyamat eredményeképpen lesz nyomtatott, kész doboz. Ám egy-egy műszakban néha annyi darab készül, hogy nem lehetséges mindegyiket manuálisan ellenőrizni.
Szakembereink első lépésként helyszíni videófelvételek alapján, egy hét leforgása alatt megtanították a rendszernek, hogy miként néznek ki a tökéletesen elkészített dobozok, és mi számít selejtnek. Mikor a szoftver 90%-os feletti biztonsággal ismerte fel a mintákat, sor került a nyomdai éles bevetésre.
Ehhez nagysebességű kamerát telepítettünk a szállítószalaghoz, a dobozgyártási végponthoz, melynek vizuális képét elemezte valós időben cégünk megoldása. Amennyiben a rendszer gyűrődött, pontatlanul hajtott, vagy más minőségi kritériumok szerint nem megfelelő dobozt érzékelt, azt azonnal jelezte a kezelőnek, aki megállította a szalagot, és kivette a sorból a hibás dobozt.
Az operatív igazgató elmondta, hogy a főként anyaghibából származó selejtarányt közel nullára sikerült leszorítani, és hibásan legyártott dobozárú az adott termékkörből nem hagyta el a nyomdát.