Helpdesk munkatárs

Feladatok 

  • Ügyfelektől HelpDesk rendszeren és telefonon beérkező bejelentések fogadása, kezelése, továbbítása megoldó személy és kompetens szakmai vezető felé
  • HelpDesk rendszer kiemelt szintű használata, dokumentációk naprakészen tartása, a rendszer új funkcióinak tesztelése
  • Riportálás, táblázatok feldolgozása, hibajegy statisztikák készítése

Pozícióhoz tartozó elvárások 

  • Középfokú végzettség
  • Minimum 5 év releváns munkatapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás 
  • Gyakorlati ismeretek MS PP, Word, Excel, Teams alkalmazásokból
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt 
  • Pontosság, precizitás és határozottság 
  • Stressztűrés és a pörgés, több feladat menedzselése egydejűleg
  • Önálló időbeosztás 

Előny

  • Rendszergazdai ismeretek, tapasztalat megléte
  • SAP rendszerek (legalább) felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes bér 
  • Béren kívüli juttatások.
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, támogató csapat

Jelentkezz 2021. március 01-ig, magyar és angol nyelvű önéletrajzod elküldésével és bérigényed megjelölésével a karrier@abconsulting.hu címen. 

A jelentkezés egyúttal az AB Consulting Group Zrt. honlapon megtalálható Adatvédelmi tájékoztatójában foglaltak szerinti adatkezeléshez való hozzájárulást is jelenti.