Feladatok
- Ügyfelektől HelpDesk rendszeren és telefonon beérkező bejelentések fogadása, kezelése, továbbítása megoldó személy és kompetens szakmai vezető felé
- HelpDesk rendszer kiemelt szintű használata, dokumentációk naprakészen tartása, a rendszer új funkcióinak tesztelése
- Riportálás, táblázatok feldolgozása, hibajegy statisztikák készítése
Pozícióhoz tartozó elvárások
- Középfokú végzettség
- Minimum 5 év releváns munkatapasztalat
- Kommunikációképes angol nyelvtudás
- Gyakorlati ismeretek MS PP, Word, Excel, Teams alkalmazásokból
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
- Pontosság, precizitás és határozottság
- Stressztűrés és a pörgés, több feladat menedzselése egydejűleg
- Önálló időbeosztás
Előny
- Rendszergazdai ismeretek, tapasztalat megléte
- SAP rendszerek (legalább) felhasználói szintű ismerete
Amit kínálunk
- Versenyképes bér
- Béren kívüli juttatások.
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Fiatalos, támogató csapat
Jelentkezz 2021. március 01-ig, magyar és angol nyelvű önéletrajzod elküldésével és bérigényed megjelölésével a karrier@abconsulting.hu címen.
A jelentkezés egyúttal az AB Consulting Group Zrt. honlapon megtalálható Adatvédelmi tájékoztatójában foglaltak szerinti adatkezeléshez való hozzájárulást is jelenti.