Az AB Consulting Group  Zrt. folyamatosan törekszik arra, hogy az általa kínált megoldások segítsék a társaság ügyfeleit a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázásában, ezzel működési hatékonyságuk növelésében.

Tapasztalataink és a kapott visszajelzések szerint több partnerünknél az elért növekedésüknek köszönhetően már-már átláthatatlanná vált a különböző típusú szerződések kezelése. Az üzleti igények szerint egységesen, közös platformon kívánják megvalósítani az összes, szerződésekkel kapcsolatos adatok, fájlok tárolását, követni az ezzel kapcsolatos adminisztrációt, de ehhez nem állt rendelkezésükre megfelelően testreszabható dobozos termék.

A probléma megoldására olyan könnyen paraméterezhető és más rendszerekkel integrálható megoldást fejlesztettünk ki, ami teljes mértékben lefedi a szerződések nyilvántartásához kapcsolódóan jellemzően minden gazdasági társaságnál analóg módon jelentkező igényeket.

A kidolgozott ConTracker szerződésnyilvántartó rendszer funkcióit, a termék működését bármikor szívesen bemutatjuk. Az alábbi linkről elérhető egy korábbi webinaron bemutatott prezentáció.

Prezentáció letöltése: ConTracker – Szerződésnyilvántartó