Ezt az alkalmazást a saját igényeink hívták létre, ugyanis cégünk növekedésének köszönhetően már-már átláthatatlanná vált a különböző típusú szerződések kezelése. Egységesen, közös platformon kívántuk megvalósítani a szerződésekkel kapcsolatos adatok, fájlok tárolását, követni az ezzel kapcsolatos adminisztrációt, és ehhez nem állt rendelkezésre megfelelően testreszabható dobozos termék.
A probléma megoldására olyan könnyen paraméterezhető és más rendszerekkel integrálható megoldást fejlesztettünk ki, ami teljes mértékben lefedi széleskörű – jellemzően minden gazdasági társaságnál analóg módon jelentkező – igényeinket.
IGAZODJON KI ÖN IS SZERZŐDÉSEI KÖZÖTT
CONTRACKER
A hozzáférési szinteket szerep alapú jogosultságokkal kezeljük, illetve automata értesítés is kérhető, ha például egy szerződés hamarosan lejár.
Az akár komplex hierarchiát is menedzselni képes rendszerben teljes mértékben kezelhetőek a keret- illetve eseti, megrendelői- illetve alvállalkozói szerződések, de akár a munkavállalói szerződések és kapcsolódó dokumentumok is. A rendszerben lehetőség van a szerződések összekapcsolt kezelésére is, például a projekt azonosítójának megváltozását elégséges csak egy helyen átvezetni
A megoldás nem csak beváltotta, hanem túl is szárnyalta az előzetes várakozásainkat, így a belső használat után dobozos termékként kínáljuk fejlesztésünket a szerződésállományok nyilvántartására. Folyamatosan dolgozunk a termék továbbfejlesztésén is, a napi használat során felmerülő igények standard megoldásokként történő megvalósításán.
keressen minket
elérhetőségeink
Szívesen meghallgatjuk Önt és beszélgetünk Cégük elképzeléseiről.